4همه اطلاعات چیز درمورد شب یلدا

محمدمهدی مسیبی، از دوستان خوب من است که در این خانهی مجازی با او آشنا شدهام و هنوز فرصت دیدار دست خرید کادو شب یلدا نداده. خرید کادو شب یلدا ابراهیمی معتقد است: یلدا پیامآور تولد و سرآغاز یک فصل جدید است، بنابراین بردن هدایایی برای عروس در شب یلدا، آرزویی برای زایایی و فرزندآوری فراوان او بوده است. شب یلدا بلندترین شب سال است و یکی از ماندگارترین شب ها برای تازه عروس ها است. هدایایی که خانواده داماد برای تازه عروس در نظر می گیرند در بیشتر فرهنگ ها تقریبا به یک خرید کادو شب یلدا شکل است. خانواده عروس نیز باید به بهترین شکل میزبان خانواده داماد باشند و با تم شب یلدا پذیرایی شیکی را به جای آورند و خاطره خوبی برای زوج های جوان بسازند. بردن هدیه شب یلدا برای عروس هم به پاس و شادباش همین وصل کوچک بود. برای ما خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا کامنت کنید. رسم ماندگار و قشنگ جشن گرفتن شب یلدا هنوز هم در بین ما ایرانی ها اهمیت بسیاری دارد.
گویی خواجه شیراز دیوانش را صرفا برای این کار سروده است.|این مطالب را هم از دست ندهید!|این رسم هم مثل سایر رسوم ایرانی فلسفهای دارد.
تزئینات شب یلدا برای عروس خانم ها در این شب باستانی بسیار مورد توجه است. این موضوع به اندازهای در میان جماعت ایرانی معمول است که هر کس از فقیر و غنی، عارف و عامی، پیر تا جوان به آن علاقه مند و پایبند هستند. خرید کادو شب یلدا طراحی میوه ها هم چند سالی است که باب شده و به هدایا جلوه زیبا تری می بخشد. گویی خواجه شیراز دیوانش را صرفا برای این کار سروده است. این مطالب را هم از دست ندهید! میوه های مخصوص این جشن از جمله هندوانه، انار، خرمالو، پرتقال و … انواع آجیل، انواع شکلات و شیرینی می باشد. البته این رسم گویا در شهرها و روستاهای مختلف کردستان به شکل متفاوتی انجام میشود. این رسم هم مثل سایر رسوم ایرانی فلسفهای دارد. این قاعده قدیمی هم پای به جهان دیجیتال گذاشته و امروز هدیه بردن برای عروس و تهیه آن شمایل نویی پیدا کرده است. نخرید، اتفاقا کودکان برای رشد و خلاقیت به بازی احتیاج خرید کادو شب یلدا دارند. خرید کادو شب یلدا اگر قصد خرید هر نوع هدیه ای را دارید برای این مناسب خاص سعی کنید در بسته بندی و یا خود هدیه یکی از المان های شب یلدا را به کار ببرید، همچنین از رنگ های قرمز بیشتر استفاده کنید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد